Skab medarbejderglæde ved at tilbyde dine medarbejdere it-værktøj til halv pris, uden du som arbejdsgiver skal have en krone op af lommen

Du får et skræddersyet setup?
ADmire har skræddersyet et setup til netop din bruttolønsordning. Hos ADmire får du et 360 graders servicekoncept, der sikrer dig den fornødne lovgivningsmæssige kompetence, bestillingsportal, service på alle dine enheder og varetagelse af al administration. Som arbejdsgiver skal du i en bruttolønsordning bære den økonomiske risiko. Det er denne fulde risiko vi dækker af og sikrer at du kan koncentrere dig om din kerneforretning og stadig tilbyde dine medarbejdere en bruttolønsordning. 

Hvad indebær en bruttolønsaftale?
Du får hos ADmire en drifts- og administrationsaftale inkluderende en carepack, der alt udstyret (hvis det går i stykker henter og reparerer eller ombytter vi til nyt og leverer retur til medarbejderen) teknisk support samt advisering og udsendelse direkte til medarbejdernes privatadresse. Vi dækker dine udgifter når medarbejdere fratræder (du køber/leaser jo udstyr og trækker medarbejderne det samme i bruttolønnen, hvorved de sparer skatten, men er der ikke nogen løn at trække i, skal virksomheden uden dækning mod fratrædelser jo dække denne udgift).  Når en bruttolønsordning stopper, kan dine medarbejdere frikøbe produkterne, men hermed foretages salg til privatpersoner, hvorfor købeloven pludselig er gældende. Dette dækker vi dig også imod.

Den korte version
Kort sagt får du et servicekoncept, hvor alle risici er afdækket og al administration fjernet. Din eneste opgave som virksomhed er en gang om året at indlæse en løntræksfil i dit lønsystem og hver måned meddele ADmire, hvilke medarbejdere, der er stoppet. Alt andet klarer vi - nemmere bliver det ikke!

Hvad gør jeg som virksomhed herfra?
Kontakt vores salgsafdeling på sales@admire.dk og få en uforpligtende dialog om netop jeres behov.