Hvad er en Carepack?
En Carepack sikrer, at dine it-brugere altid har en funktionel enhed stillet til rådighed, så du som virksomhed kan fokusere på din kerneforretning og ikke behøver at bekymre dig om uforudsete udgifter eller unødige ophold i arbejdstiden. Og alt dette til en fast lav pris. Med andre ord kender du din pris på drift af dine mobile enheder i hele aftaleperioden.

Hvad er inkluderet i en Carepack
Inkluderet i en Carepack er garantidækning i aftaleperioden samt fejlmeldingsservice og hente-/bringeservice. Derudover kan udefrakommende skader dækkes. Yderligere kan servicen opgraderes fra hente/bringe til en ombytningsservice, eller et setup, hvor der udleveres en låneenhed ved defekt.

Hvilke enheder dækker en Carepack?
Carepacken dækker alle mobile enheder, så uanset mærket på dine brugeres tablet eller smartphone kan du lave en aftale, der dækker netop dét udstyr.

Således kan du både lave en aftale på nye enheder, men også på enheder, du allerede har taget i drift. Når du laver en aftale hos ADmire gælder dette  for en bestemt defineret bruttobeholdning. Hermed kan du uden omkostninger bytte ud i din pulje af dækkede enheder og således tage fx 10 enheder ud og i stedet tilføje 10 andre eller nye enheder. Hermed behøver Carepacks ikke følge indkøb af hardware.

Hvordan tilpasses en Carepack?
En Carepack kan altid skræddersyes til at ramme din virksomheds  behov i forhold til responstid, serviceniveau og eventuelle lokale forhold.

ADmire varetager alt inhouse, og vi håndterer således  selv fejlmelding, logistik, skadesbehandling og fejlafhjælpning, som lever op til  de aftalte SLA’er.

Alle forsikringselementer er genforsikret hos forsikringsselskab. Men for dig som kunde er ADmire single point of Contact.

Hvor længe varer aftalen?
Du vælger selv hvor lang tid aftalen skal løbe, dog er mest anvendte løbetider: 12, 18, 24, 36 eller 48 måneder.

Hvad dækker en Carepack?

Standarddækning:

  • Løbetider:12, 18, 24, 36 eller 48 måneder
  • Garantihåndtering / Garantiforlængelse: Alle omkostninger så som arbejdsløn, materialer og logistik, til reparation jævnfør producentens retningslinjer.
  • Dækning for hændelige uheld som tab og væske
    (All Risk forsikring)
  • Hente/bringeservice
  • Fejlmeldingsservice 8.00 – 16.00 på hverdage

Yderligere kan tilvælges efter behov           

  • Variabel reaktionstid:
    • 4 arbejdstimer – Onsite ombytning
    • Næste arbejdsdag – Udlevering af låneenhed og hjemtagelse af defekt enhed
    • Næste arbejdsdag – Onsite ombytning
    • Udvidet åbningstid – op til 7.00 – 22.00 hverdage og weekend
    • Tyveridækning

Konfiguration af enhed ved fejlafhjælpning