Hvad er en Carepack?
En Carepack sikrer, at dine it-brugere altid har en funktionel enhed stillet til rådighed, så du som virksomhed kan fokusere på din kerneforretning og ikke behøver at bekymre dig om uforudsete udgifter. Med andre ord; du kender din pris på dine pc’er i hele aftale perioden.

Hvad er inkluderet i en Carepack?
Inkluderet i en Carepack er garantidækning i aftaleperioden samt fejlmeldingsservice og hente-/bringeservice. Derudover kan udefrakommende skader dækkes og servicen kan opgraderes fra hente-/bringe- til en onsite ombytnings-/reparationsservice. Tillige kan en ADmire forestå 1./2./3. level support.

Hvilke enheder dækker en Carepack?
Carepacken dækker uanset mærke, så uanset ,  hvilken type computer dine brugere har, kan du tegne en aftale, der dækker netop dét udstyr. Således kan du både lave en aftale på nye enheder, men også på enheder, du allerede har taget i drift. Når du laver en aftale hos ADmire gælder  dette  for en bestemt defineret bruttobeholdning. Hermed kan du uden omkostninger bytte ud i din pulje af dækkede enheder og således tage fx 10 enheder ud og i stedet tilføje 10 andre eller nye enheder. Hermed behøver Carepacks ikke følge indkøb af hardware.

Hvordan tilpasses en Carepack?
En Carepack kan altid skræddersyes til din virksomheds  behov i forhold til responstid, serviceniveau og eventuelle lokale forhold.

ADmire varetager alt inhouse, og vi håndterer Således  selv fejlmelding, logistik, skadesbehandling og fejlafhjælpning, så vi sikrer at leve op til de aftalte SLA’er.

Alle forsikringselementer er genforsikret hos forsikringsselskab. Men for dig som kunde er ADmire single point of Contact.

Hvor længe varer aftalen?
Du vælger selv, hvor lang tid aftalen skal løbe.  Dog er de mest anvendte løbetider således: 18, 24, 36 og 48 måneder.

Hvad dækker en Carepack?

Standarddækning:

  • Løbetider:18, 24, 36 eller 48 måneder
  • Garantihåndtering / Garantiforlængelse: Alle omkostninger, arbejdsløn og materialer, til reparation jævnfør producentens retningslinjer.
  • Dækning for hændelige uheld som tab og væske (All Risk)
  • Hente/bringeservice
  • Fejlmeldingsservice 8.00 – 16.00 på hverdage

Yderligere kan til vælges hvis behovet findes i organisationen:          

  • Variabel reaktionstid:
    • 2 arbejdstimer – Onsite reparation eller ombytning*
    • 4 arbejdstimer – Onsite reparation eller ombytning
    • Næste arbejdsdag – Onsite reparation eller ombytning
    • Næste arbejdsdag – Ombytning via kurér
    • Udvidet åbningstid – op til 7.00 – 22.00 hverdage og weekend
    • Teknisk support/hotline
    • Imageload efter fejlafhjælpning
    • Tyveridækning

 Generel information

  • Ombytning næste arbejdsdag fordrer minimum 75 stk. identiske enheder

 *Kun Storkøbenhavn