Problemer med netværket kan give forretningskritiske udfordringer

Dine medarbejdere er afhængige af email, adgangen til servere og hurtig adgang til nettet. Enhver nedetid stopper arbejdet. Enhver forsinkelse giver spildtid

Med vores Netværksovervågning-as-a-service bliver din IT infrastruktur hele tiden overvåget og vores support vil løbende og proaktivt reagere på problemer og flaskehalse inden de udvikler sig til reelle problemer. Du kan spare omkostninger ved kun at fokusere på de reelle udfordringer og ved at undgå totale driftstop.

Du kan se præcist hvem og hvad, der bruger dit netværk og til hvad, og du undgår unødige hardware investeringer, da du kan præcisere dit reelle behov.

Selv udfald på din internetforbindelse som normalt er uden for din kontrol, kan du sikre dig imod med en backup 4G forbindelse, som er inkluderet i vores pakke, med automatisk failover.

Vi kan opsætte vores netværksovervågning helt efter dine krav og behov, hvilket blandt andet kan omfatte:

  • Overvågning af servere, website, URLs mm.
  • Overvågning af LAN, WAN og VPN
  • Understøttelse af flere lokationer
  • Hændelseslog
  • Båndbredde monitorering
  • Uptime/Downtime monitorering
  • QoS monitorering
  • Fleksibel alarmering
  • Dybdegående rapportering
  • Packet Sniffing
  • Udlæsning af SNMP og WMI data

ADmire kan tillige sikre attraktiv finansiering af hele aftalen.

Kan enten benyttes som en selvstændig pakke med Netværksovervågning-as-a-service på dit eksisterende netværk eller kan kombineres med  vores Netværk-as-a-service pakke.

Hvad er inkluderet i pakken?

  • Vi sikrer alt dit netværksudstyr med Carepacks
  • Vi leverer en 4G internetforbindelse og flytter automatisk din internettrafik over på denne i tilfælde af nedetid på din primære forbindelse.
  • Vi varetager kontakter med din internetudbyder i tilfælde af nedbrud og fejlsøgning.
  • Vi overvåger systemerne og reagerer på alarmer.
  • Vi giver single-point-of contact support på jeres netværksudstyr.
  • Pakken kan opgraderes med onsite service, så en af vores teknikere møder på adressen for fejlretning af netværksudstyret indenfor aftalt service level.

Hvad gør jeg som virksomhed herfra?
Kontakt vores salgsafdeling på sales@admire.dk og få en uforpligtende dialog om netop jeres behov.