Økonomiassistent
Søger du et spændende job inden for økonomi i københavnsområdet? Har du en god regnskabsmæssig forståelse og trives du med deadlines? Og ønsker du samtidigt en social og fagligt udviklende arbejdsplads? Så er dette job helt sikkert noget for dig!
Hos ADmire leder vi efter dig, der har stor forkærlighed for økonomi, controlling og administration i jobbet som vores nye økonomi assistent.
Som medarbejder i ADmires økonomi/bogholder team bliver du en vigtig del af vores ambition om at levere en fantastisk oplevelse og service for vores dansktalende kunder.
Hos ADmire leverer vi værdiskabende og skræddersyede løsninger til vores kunder, og du vil således være en central del i, at sikre at kundeoplevelsen er fantastisk under implementering, indkøb, leverance, drift og i den løbende dialog med kunden.
Du vil sammen med vores dygtige sælgere og kommercielle operation sikre at vi leverer mest mulig værdi for kunden og ADmire – og samtidigt bidrage med at alle enderne bindes sammen.
Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med din chef og kollegaer og er i høj grad med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling, hvor der er travlt, men også fyldt med glade og dygtige kollegaer.
Vi forestiller os at du:
Og hvis du også har kendskab til E-conomic og erfaring med Microsoft Office (især Excel), så smelter du vores hjerter.
ADmire er et IT-service- og løsningshus med et simpelt mål – at give vores kunder den bedste service og rådgivning, både når IT’en driller i hverdagen og når de store strategiske IT-beslutninger skal tages.
Hos ADmire vil du opleve en uformel stemning med et stærkt kollegaskab blandt vores 80 engagerede medarbejdere. Vi er ekstremt kundefikserede, altid i gang med at udvikle os, er respektfulde i vores tilgang både til kunder og medarbejdere, deler vores succeser og fortsætter med at vokse – som virksomhed og som mennesker. Vi har lavt sygefravær, lang anciennitet og høj tilfredshed hos vores fantastiske medarbejdere.
Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil få mulighed for at få stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.
Hvis vi selv skal sige det, er der mange fordele ved at arbejde hos ADmire.
Hos ADmire er vi på en enormt spændende vækstrejse. For at få syv gazeller i hus har der været fart på – og det vil du opleve, at der er hver dag herude.
Der er gang i mange spændende projekter, som hver dag er med til at løfte vores forretning og servicen for vores kunder. Vi er efterhånden en del medarbejdere, men vi er samtidig ikke flere end at dit arbejde vil have enorm betydning.
Foruden et job med mange spændende projekter, opgaver og gode kollegaer, tilbyder vi dig også en omfattende sundhedsforsikring og en lækker frokostordning – og så elsker vi at holde sjove og hyggelige sociale arrangementer, hvor både billardkøen og træbenet kan blive svunget og smilene er ekstrastore.
Løn defineres efter kvalifikationer, erfaring og kompetencer.
Har du spørgsmål til stillingen så tag fat i til Business Controller Mads Roed på mail: MR@Admire.dk eller Head of Strategy & Commercial Growth, Kasper Ryt‐Hansen på mail: krh@admire.dk
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning og et CV med et vellignende billede til os, hvor du beskriver, hvorfor du og ADmire kunne være et godt match.
Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted allerede i dag!
Stillingen ansøges på job@admire.dk – mærk ansøgningen “Økonomiassistent”.
Du kan også indsende din ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor.
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 80 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.