Client-as-a-Service – en outsourcingaftale

Med en Client-as-a-Service (CaaS) løsning fra ADmire kan du bruge kræfterne på din kerneforretning i stedet for manuelt at holde styr på virksomhedens klienter. Hvem har hvilke enheder og modeller, har de alle installeret antivirus og hvordan er det med sikkerheden generelt?

Er alle klienter altid 100% opdaterede, og hvordan er det med udrulning af nye programmer og applikationer og opdateringer? Har medarbejderne ubrudt adgang til data og adgang til en 100% funktionsdygtig låneenhed max 4 timer efter, at deres eksisterende enhed går i stykker? CaaS er svaret på dine udfordringer.

Hvad inkluderer CaaS?
Typisk inkluderer CaaS hardware, Device Management og alle services rundt om dine klienter til en fast pris pr. måned. Men CaaS behøver ikke blive koordineret med hardwareindkøb,  da  nuværende hardware blot kan føres ind i aftalen og være omfattet af alle de gældende services. Mere enkelt fås det ikke!

Service
Når enheder går i stykker, totalska- des eller bliver stjålet, sikrer ADmire ombytningsenheder eller reparation af de gamle enheder – alt sammen inkluderet i prisen.

Support
I hele aftaleperioden er der tilknyttet 1. line teknisk support, så spørgsmål afklares direkte mellem ADmire og dine medarbejdere. Det aflaster de interne ressourcer i din virksomhed. Ligeledes er der inkluderet 2. Level teknisk support for din it-afdeling.

Administration og oppetid                                                                                                Rundt om dine fysiske klienter og standard image ligger den praktiske administration og  sikkerheden for dine klienters oppetid. Det honorerer ADmire dels med vores tekniske support, der remote fejlretter og afhjælper softwarefejl, og hvis det ikker er muligt, så sker det via en  on-site tekniker. Derfor skal du som kunde ikke selv bruge tid på at fejlrette eller anvende Device Management-systemet. Det klarer ADmire for dig. ADmire agerer ligeledes 1. line support for dine brugere ved fx tilgang til enhed, adgangskode, opsætning etc.

På samme vis skal du heller ikke foretage dig noget i forhold til, om dine medarbejderes enheder har hardwarefejl. ADmire sørger for, at sende en onsite tekniker inden for 4 timer, hvis dine medarbejderes enheder er defekte. Fysisk skade er som en del ordningen dækket via en allrisk forsikring. Det har således ingen betydning om defekten skyldes softwarefejl, der ikke kan afhjælpes remote, hardwarefejl dækket på garanti eller fysisk skade. ADmire afhjælper uagtet fejlens oprindelse. Hvis det ikke er muligt for os at udbedre fejlen, ombyttr vi enheden inden for 4 timer til en konfigureret og 100% klar enhed. Alt sammen inkluderet i prisen.

Med vores CaaS-løsning skal du således intet foretage dig ift. drift af dine klienter og uagtet om fejlen skyldes software eller hardwaredefekt, garanterer vi, at  dine medarbejdere er fuldt oppe at køre inden for 4 timer.

HvorforCaaS ?

  • En fast månedlig pris uden ekstraomkostninger
    • – alt er inkluderet
  • Hold fuld fokus på din kerne- forretning
  • Spar penge på driften af dine klienter
  • Konfiguration, opsætning, opdateringer og udrulninger foretages af ADmire
  • Inkluderet 1. line teknisk support  til dine medarbejdere og 2. line til din it-afdeling
  • Garanti for, at dine medarbejdere har en 100% funktionsdygtig enhed inden for 4 timer
  • Alle enheder leveres konfigureret på dine medarbejderes plads i opsat stand.