DEN DIGITALE ARBEJDSPLADS
PC-as-a-Service
Opjuster din digitale arbejdsplads – det er mere overkommeligt end du tror!
De fleste vil gerne fremtidssikre deres digitale arbejdspladser.
En komplet PC-as-a-Service løsning består typisk af fem elementer: Hardware (PC/MAC), Microsoft 365, Endpoint sikkerhed samt Service og Support. Alt sammen til en fast lav månedlig pris.
Har du ikke brug for alle fem elementer, tilpasser vi løsningen efter din virksomheds behov. Det vigtige er, at du får den løsning du har brug for. På den måde er der styr på ydelser og omkostninger.
Med ADmires PC-as-a-Service løsning opnår du lavere driftsomkostninger. Løsningen betales månedligt og sikrer et transparent billede af jeres totale omkostninger på hele porteføljen af PC’ere. Du får samtidig et unikt billede af: antallet af enheder, model typer, hvem der har hvilke enheder og hvem der har installeret antivirus osv . Samtidig vil jeres ofte tunge og manuelle arbejdsgange, (opsætning, konfiguration og opdatering) afløses af en simultan og automatisk proces. Sådan får du frigivet ressourcer i organisationen, som kan anvendes til andre opgaver.
Al service og support er inkluderet i PC-as-a-Service. Det betyder, at alle funktionaliteter, apps og dokumenter altid er fuldt opdaterede og tilgængelige, uanset hvor dine medarbejdere ønsker at arbejde.”Oppe-tiden” fåes heller ikke bedre. PC-as-a-Service sikrer nemlig, at der altid (max inden for 4 timer), er adgang til fuldt konfigurerede og funktionsdygtige ombytningsmodeller, hvis uheldet skulle være ude. Det giver dig effektive arbejdsprocesser og produktive og tilfredse medarbejdere. Fortrin som dine konkurrenter vil misunde.
Vælg ADmires PC-as-a-Service og sov trygt om natten! Vi ved, hvor vigtig det er at datasikkerheden er i top og har derfor inkluderet markedets bedste Endpoint sikkerhedsløsninger i pakken. Helt konkret sørger vi for, at jeres PC’ere altid er sikret efter gældende love og jeres interne regler. Vi handler proaktivt og sikrer, at jeres data også er sikret langt ud i fremtiden. På den måde undgår I selv at skulle holde styr på hver enkelt PC’s sikkerhed, om retningslinjerne overholdes af medarbejderne eller om der har været ubudne gæster. Det giver dig en øget tryghed og frigiver kostbare ressourcer i jeres virksomhed.
Er dine medarbejdere allerede udstyret med det nødvendige hardware, er det ingen hindring for at arbejde videre med PC-as-a-Service. Jeres eksisterende udstyr inkorporeres blot i løsningen og tilknyttes de øvrige elementer, som I har brug for.
Trænger I til at supplere eller opgradere jeres eksisterende hardware, kan det også lade sig gøre. Alle kombinationer kan lade sig gøre til konkurrencedygtige priser – med eller uden finansiering. I bestemmer selv.
Fundamentet for en PC-as-a-Service løsning er Microsofts Office 365, som du kender den idag med Outlook, Excel, Word og Powerpoint.
Det er hér jeres hardware registreres og hvorfra rettigheder, opsætning og synkronisering styres. Det er også her, at al relevant data krypteres.
Microsoft 365 leveres med forskellige intelligente værktøjer og kan dække mange forskellige behov. Uanset hvilke behov du har, tilpasser vi løsningen til din virksomhed.
Driften kan varetages af jer eller os – det bestemmer du I.
Vi sørger for:
Det er enkelt og giver dig et langt mere opdateret, sikkert og stabilt værktøj til at administrere og overskue jeres hardware.
Pc-as-a-service inkluderer en komplet suite af Endpoint sikkerhed, så du kan bruge tid på at gøre det du er bedst til, i stedet for at spekulere over sikkerheden på dine medarbejderes PC’ere. En komplet sikkerhedsløsning inkluderer AV, MFA, IPS, EDR, kryptering, patch management. Alt sammen i én integreret løsning. 100% håndteret og administreret af ADmire.
Med en PC-as-a-Service løsning får din virksomhed en 360 grader support løsning, hvor ADmire altid agerer 1. linie support for dine medarbejdere. Det gælder også ved de ofte stillede spørgsmål om tilgang til enhed, adgangskoder, opsætning og lignende.
Løsningen inkluderer:
Uanset hvilken skade eller fejl (hardware/software), der er tale om, og om fejlen kan rettes remote eller onsite, er der ingen grund til bekymring. ADmire sørger for, at fejlen udbedres inden for max 4 timer.
Det aflaster jeres IT-afdeling og sikrer maksimal oppetid.
Vi vil også gerne hjælpe dig. Hvad enten det drejer sig om en privat reparation af IT-udstyr. Eller måske din virksomhed har behov for at samle alle IT-løsninger og services under én leverandør og samtidig optimere infrastrukturen for en øget fleksibilitet, så står vi klar til at hjælpe.