DET FRIE DIGITALE VALG
FAQ
Vi har samlet de mest gængse spørgsmål til fritvalgsordninger: Choose Your Own Device & Bruttolønsordning her.
DET FRIE DIGITALE VALG
Vi har samlet de mest gængse spørgsmål til fritvalgsordninger: Choose Your Own Device & Bruttolønsordning her.
Hvornår kommer min telefon?
Vedr. levering, skal der skelnes mellem følgende 3 senarier, men for alle senarier er det gældende, at der kan forekomme forlænget leveringstid ved produkter der er i restordre eller ved valg af producenternes nyeste produkter grundet den globale leveringssituation.
Bruttolønsordning:
For den mest korrekte info om levering på den aktuelle ordning, se info på bestillingsportalen.
Forvent levering ca. 1-2 uger før opstart af ordningen.
Choose Your Own Device (Bestilling for første gang – ingen tidligere ordning):
For den mest korrekte info om levering på den aktuelle ordning, se info på bestillingsportalen.
Forvent ca. 1-2 uger leveringstid fra bestilling, hvis en telefon er på lager.
Forvent ca. 6-8 ugers leveringstid fra bestilling, hvis en telefon ikke er på lager.
Vi vil løbende holde øje med din bestilling og sende dig statusnotifikationer hvis du har ventet mere end 2 uger på levering.
Såfremt din bestilling, mod forventning, fortsat ikke kan leveres efter 8 uger, vil du blive tilbudt at få annulleret ordren, for at bestille en anden model.
Choose Your Own Device (Genbestilling ved aftaleudløb):
For den mest korrekte info om levering på den aktuelle ordning, se info på bestillingsportalen.
Ved bestilling af nye produkter i forbindelse med aftaleudløb, vil levering tidligst ske 1-2 uger før udløb af eksisterende aftale.
Det anbefales at bestille ny arbejdstelefon i god tid, da nogle produkter oplever længere leveringstid fra producenterne. Bestilling 1 uge før udløb af eksisterende aftale, vil således kun kunne nå at blive leveret, hvis alle produkter er tilgængelige på lager hos leverandørerne.
Vi vil løbende holde øje med din bestilling og sende dig statusnotifikationer hvis du har ventet mere end 2 uger på levering.
Såfremt din bestilling, mod forventning, fortsat ikke kan leveres efter 8 uger, vil du blive tilbudt at få annulleret ordren, for at bestille en anden model.
Hvorfor kan I ikke levere min telefon, når jeg kan se, at de har den på lager i butik X?
Når ADmire tilbyder en Bruttolønsordning for dig, sammen med din arbejdsgiver, så vil vi gerne tilbyde dig (og dine kolleger) en pris der konkurrencemæssigt giver dig en fordel, ved at købe produkter gennem ordningen. Dette kan vi ikke, hvis vi køber produkterne udenom de leverandører vi, som Apple-certificeret forhandler, må bruge.
Du vil derfor kunne opleve, at den kan købes andetsteds, mens vi fortsat afventer at modtage din bestilling via vores leverandør.
Vi rykker dog løbende for din bestilling hos leverandøren, for at kunne levere snarest muligt.
Hvornår kan jeg bestille de nye modeller, som netop er blevet lanceret?
Når producenterne har lanceret nye produkter, vil ADmire hurtigst muligt tilbyde disse nye produkter til de af vores kunder, der ønsker disse tilgængelige i sit sortiment. Dette sendes ud så snart vi får priserne fra producenterne.
Når sortiment og priser godkendes fra jeres virksomhed, vil disse blive tilgængelige hurtigst muligt herefter.
Bemærk at processen fra lancering til bestillingsklar på portalen normalvis tager 3-4 uger.
Kan jeg tilføje produkter til min ordre?
Såfremt din ordre er leveret og din aftaleperiode er påbegyndt, så er det desværre ikke muligt at tilføje flere produkter til din ordre. Er din ordre ikke leveret endnu, så kontakt ADmire og henvis til dit ordrenummer og forhør om muligheden for tilføjelse af flere produkter.
Hvorfor er der to forskellige priser på produkterne?
Når du klikker ind på et produkt, vil du kunne se 2 forskellige priser. Den høje pris er prisen før skat (brutto), som vil fremgå af din lønseddel og den lave pris, er prisen efter skat (netto), som er den pris du reelt betaler for produktet.
Bliver jeg beskattet af "fri telefon"?
Hvis du allerede bliver beskattet af fri telefon, fri computer eller fri internet, vil du fortsætte med dette, uanset hvilke produkter du bestiller.
Hvis du ikke allerede beskattes af en af disse, vil du, ved bestilling af en telefon (uanset om du vælger en opgraderet model eller standardmodellen), fremover blive beskattet af din arbejdsgiver jævnfør de til enhver tid gældende regler og satser fra SKAT, som man kan læse mere om her.
Min telefon er gået i stykker, hvad gør jeg?
Bare rolig, din telefon er dækket af vores All-risk Carepack, som dækker skader på dit udstyr i hele aftaleperioden.
Du fejlmelder dit produkt via portal.admire.dk.
Hvis jeres firmaordning indeholder lånetelefon, vil du få tilbudt dette ved reparation. Såfremt det ikke er med i jeres ordning, kan du forhøre om muligheden mod en merpris.
Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål herover, hvad gør jeg?
Du kan kontakte vores Kundeservice på support@admire.dk eller via telefon +45 70223609.