Ambitiøs IT-supporter- og kundeservicemedarbejder
ADmire er et innovativt markedsførende IT-service og infrastrukturhus i stærk vækst. Vi specialiserer os i at levere innovative løsninger og er dedikeret til konstant udvikling inden for vores fokusområder. Hos os finder du en dynamisk atmosfære, hvor udvikling og succes går hånd i hånd.
I rollen som IT-supporter og kundeservice supporter vil du i udgangspunktet have tre hovedansvarsområder:
Din indgang til denne stilling kan være mangeartet. Du har måske en baggrund inden for IT-support/konsulent, fra et callcenter eller erfaring fra en stilling med mange administrative opgaver, men ønsker at udforske kundeservice på et dybere plan.
Er du klar til at blive en del af et markedsledende og innovativt team? Send dit CV og en motiveret ansøgning til os på job@admire.dk senest d. 13. maj 2024. Vi indkalder løbende til samtale og ansætter, så snart vi har fundet den rette person til jobbet.
Har du spørgsmål til stillingen kan teamleder i kundeservice Daniel Holm kontaktes på dho@admire.dk eller +45 22259699.
Du kan også indsende din ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor.
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 70 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.