Leasing Manager
Hos ADmire leder vi efter dig, der er vild med finansieringsløsninger og er kommercielt tænkende.
Som Leasing Manager bliver du ansvarlig for vedligehold og udvikling af en portefølje af finansierings – og forsikringsprodukter, så de understøtter vores produktforretning bedst muligt.
”ADmire er sat i verden for at levere virkelig god service – og det er klart det, der afspejler en stor del af vores hverdag.
Som Leasing Manager understøtter du denne ambition og vores målsætninger ved at udvikle vores salgsværktøjer inden for finansielle produkter i vores salgsafdeling.
Du er ansvarlig for vores leverandøraftaler på finansielle produkter og videreudvikler derudover vores afsætningskanal inden for brugt IT-udstyr.”
– fortæller din kommende leder, Morten.
ADmire er et IT-service- og løsningshus med et simpelt mål – at give vores kunder den bedste service og rådgivning, både når IT’en driller i hverdagen og når de store strategiske IT-beslutninger skal tages.
Hos ADmire vil du opleve en uformel stemning med et stærkt kollegaskab blandt vores 75 engagerede medarbejdere. Vi er ekstremt kundefikserede, altid i gang med at udvikle os, er respektfulde i vores tilgang både til kunder og medarbejdere, deler vores succeser og fortsætter med at vokse – som virksomhed og som mennesker. Vi har lavt sygefravær, lang anciennitet og høj tilfredshed hos vores fantastiske medarbejdere.
Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil få stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.
For at blive en succes i denne rolle, skal du have erfaring med finansiering, og gerne finansiering af IT i en kommerciel rolle.
Vi lægger særligt vægt på, at du er ekstremt servicemindet, er fagligt dygtig, en stor teamplayer og kan synliggøre de gode resultater, du har leveret tidligere i din karriere.
Derudover forestiller vi os at:
✔️ Du har erfaring med B2B-salg
✔️ Du har en god talmæssig forståelse og har udarbejdet business cases tidligere.
✔️ Du har meget gerne erfaring med salg af brugt udstyr (brokermarkedet) eller har et netværk her indenfor.
✔️ Du har altid styr på deadlines og forstår at sætte struktur på dine opgaver
✔️ Du trives med at have mange opgaver og er dygtig til at prioritere dem
✔️ Det er vigtigt for dig, at både dine kollegaer og kunder føler, at du leverer en rigtig god service
✔️ Din uddannelsesmæssige baggrund er højst sandsynligt finansiel (f.eks. en HD eller lignende)
Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med din chef og kollegaer og er i høj grad med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling, hvor der er gang i den med masser af spændende opgaver, men også fyldt med glade, dygtige og gode kollegaer.
Hvis vi selv skal sige det, er der mange fordele ved at arbejde hos ADmire.
Hos ADmire er vi på en enormt spændende vækstrejse. For at få syv gazeller i hus har der været fart på – og det vil du opleve, at der er hver dag herude.
Der er gang i mange spændende projekter, som hver dag er med til at løfte vores forretning og servicen for vores kunder. Vi er efterhånden en del medarbejdere, men vi er samtidig ikke flere end at dit arbejde vil have enorm betydning.
Foruden et job med mange spændende projekter, opgaver og gode kollegaer, tilbyder vi dig også en omfattende sundhedsforsikring og en lækker frokostordning – og så elsker vi at holde sjove og hyggelige sociale arrangementer, hvor både billardkøen og træbenet kan blive svunget og smilene er ekstrastore.
Løn defineres efter kvalifikationer, erfaring og kompetencer.
Spørgsmål til stillingen kan stilles til Director, Sales & Marketing, Morten Norup på tlf.: +4531730017 eller mail: md@admire.dk
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning / kort video og et CV med et vellignende billede til os, hvor du beskriver, hvorfor du og ADmire kunne være et godt match.
Stillingen ansøges på job@admire.dk – mærk ansøgningen ”Leasing Manager”.
Du kan også indsende din ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor.
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 75 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.