Purchase Specialist
Hos ADmire leder vi efter dig, der er vild med indkøb og har mod på at være en del af at starten på et helt nyt Purchase-team.
Som medarbejder i vores kommende Purchase-team bliver du en del af en spændende kernefunktion som er i konstant udvikling med opgaver som vil spænde bredt. Da teamet er helt nyt, vil du få mulighed at præge opgaverne, processerne og kulturen.
Du vil være en del af både det daglige indkøb af hardware produkter, overvågning af ordrer – herunder rettidig levering, strategisk indkøb til lager samt ad hoc-opgaver for logistik og indkøb.
Du vil være i tæt samarbejde med sales, post-sale og ledelsen og i høj grad spille en vigtig rolle i virksomheden.
Vi er på en mission for at levere mest mulig værdi for kunden og ADmire ‐ og samtidigt bidrage med at alle enderne bindes sammen. Og selv om flere løsninger ligner hinanden, kan der være forskel fra sag til sag, og samtidig er tempoet meget hurtigt.
”Vi ønsker at levere verdensklasse service fra A-Z til vores kunder hver gang. For at det skal lykkes er det vigtigt at ”alle mand ombord” udviser stor grad af ansvar, og at vi sammen forsøger at finde de bedste løsninger. Som Purchase Specialist vil du ligeledes få et stort ansvar for, at vi får købt ind på rette tidspunkt, til de rette priser, så vores kunder i sidste ende får bedst mulige oplevelse i samarbejdet med os.”
– fortæller din kommende leder, Kasper.
ADmire er et IT-service- og løsningshus med et simpelt mål – at give vores kunder den bedste service og rådgivning, både når IT’en driller i hverdagen og når de store strategiske IT-beslutninger skal tages.
Hos ADmire vil du opleve en uformel stemning med et stærkt kollegaskab blandt vores 70 engagerede medarbejdere. Vi er ekstremt kundefikserede, altid i gang med at udvikle os, er respektfulde i vores tilgang både til kunder og medarbejdere, deler vores succeser og fortsætter med at vokse – som virksomhed og som mennesker. Vi har lavt sygefravær, lang anciennitet og høj tilfredshed hos vores fantastiske medarbejdere.
Virksomheden oplever kraftig vækst og du vil få stort ansvar, men også store frihedsgrader og gode muligheder for at udvikle dig.
Vi forestiller, at du kan blive succesfuld i rollen, uanset om du er en erfaren indkøber, eller kun har prøvet kræfter med området i kortere tid. Vi designer rollen efter den rette kandidat.
I vores rekruttering lægger vi meget stor vægt på dig som menneske, dit engagement og gå-på-mod og din interesse for jobbet.
Vi ser dog gerne, at du har en grundviden inden for indkøb. Det kan både være fra tidligere jobs eller fra dit studie, da det alt andet lige vil gøre dine forudsætninger for at lykkes i jobbet noget større. Ansvar og opgaver vil naturligvis blive tilpasset din baggrund.
Du er dygtig til at indgå i teamsamarbejde men værdsætter også at tage ansvar og arbejde selvstændigt. Du vil nemlig helt sikkert opleve en hverdag der bærer præg af begge dele.
Du kommer til at indgå i tæt samarbejde med din chef og kollegaer og er i høj grad med til at forme arbejdsdagen optimalt i en afdeling, hvor der er travlt, men også fyldt med glade, dygtige og gode kollegaer.
Derudover forestiller vi os at:
✔️ Du har interesse og en grundlæggende forståelse for indkøb og logistikken bag
✔️ Du er god til at strukturere og planlægge dine arbejdsopgaver og kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer
✔️ Du tør tage ansvar
✔️ Du er grundig og har en løsningsorienteret tilgang til tingene
✔️ Du er flittig, har masser af gåpåmod og en positiv energi
✔️ Du har et godt IT‐kendskab, og begår dig naturligt i Excel og PowerPoint
✔️ Du har lyst til at lære nye ting og udvide dit kendskab til firmaets specifikke produkter og løsninger
Hvis vi selv skal sige det, er der mange fordele ved at arbejde hos ADmire.
Hos ADmire er vi på en enormt spændende vækstrejse. For at få syv gazeller i hus har der været fart på – og det vil du opleve, at der er hver dag herude.
Der er gang i mange spændende projekter, som hver dag er med til at løfte vores forretning og servicen for vores kunder. Vi er efterhånden en del medarbejdere, men vi er samtidig ikke flere end at dit arbejde vil have enorm betydning.
Foruden et job med mange spændende projekter, opgaver og gode kollegaer, tilbyder vi dig også en omfattende sundhedsforsikring og en lækker frokostordning – og så elsker vi at holde sjove og hyggelige sociale arrangementer, hvor både billardkøen og træbenet kan blive svunget og smilene er ekstrastore.
Løn defineres efter kvalifikationer, erfaring og kompetencer.
Generelle spørgsmål til stillingen kan stilles til Head of Strategy & Commercial Growth, Kasper Ryt‐Hansen på tlf.: 31142659 eller mail: krh@admire.dk
Spørgsmål til konkrete arbejdsopgaver mv. kan stilles til Cecilie Rasmussen på tlf.: 81882156 eller mail: cer@admire.dk
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning / kort video og et CV med et vellignende billede til os, hvor du beskriver, hvorfor du og ADmire kunne være et godt match.
Stillingen ansøges på job@admire.dk – mærk ansøgningen ”indkøber”.
Du kan også indsende din ansøgning ved at trykke på knappen nedenfor.
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 75 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.