Ambitiøs studentermedhjælper til ADmires Commercial-afdeling
Er du klar på masser af udfordringer, en stejl (men spændende!) læringskurve og at hæve standarden inden for IT-service og infrastrukturløsninger?
Så har vi måske det helt rette studiejob til dig.
Hos ADmire er vi på udkig efter en ny studentermedhjælper til vores Commercial-afdeling.
Vi er på ’jagt’ efter dig, der har masser af gå-på-mod, et løsningsorienteret mindset, og som trives i en dynamisk og agil hverdag, hvor der er højt til loftet og store vækstmål.
ADmire er et løsningsorienteret IT‐service og infrastrukturhus, som leverer innovative og værdiskabende IT‐løsninger. Vi har stor fokus på ekstraordinær god kundeservice, og bestræber os på altid at være i gang med at forbedre os og at være respektfulde i vores tilgang til kunder og kollegaer. Vi er fokuserede på at dele vores succeser, agere som ’ejere’ og at fortsætte med at vokse – som virksomhed og som mennesker.
Om jobbet:
Alle arbejdsopgaver er ikke sat på forhånd, men vi forestiller os at du vil få berøringsflader med alle områder af vores scale up virksomhed. Du vil organisatorisk være tilknyttet den kommercielle division, men du vil også blive sat til at understøtte administrative opgaver på tværs af både vores konsulentvirksomhed, customer service, produktion, logistik, IT Security osv.
For at blive en succes i denne rolle skal du derfor ikke være bange for at springe ud i nye ting, og du skal være frisk på en omskiftelig hverdag. Du behøver ikke være ”ekspert” på noget – du skal bare have lysten til at lære og udfordre dig selv.
Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med din chef og kollegaer, og er med til at forme arbejdsdagen optimalt på tværs af afdelinger, hvor der er fuld fart på, men med glade og gode kollegaer.
Den rette kandidat:
I vores rekruttering lægger vi meget stor vægt på dig som menneske, dit engagement, gå-på-mod og din interesse for jobbet.
Vi ser gerne, at du har været i gang med din uddannelse i mindst et års tid – og så vægter vi din interesse for teamsamarbejde højt.
Derudover er du nok typen, der:
Stillingen er på cirka 15‐20 timer ugentligt, hvor arbejdstiden ligger mandag‐fredag inden for normal kontortid – og hvor der naturligvis tages højde for eksamensperioder.
Vi vil sende dig på en rejse med en stejl læringskurve. Det er i vores største interesse, at du udvikler dig og bliver en succes i rollen – og derfor lægger vi stor vægt på din oplæring og udvikling. Vi har nemlig gode erfaringer med at kunne tilbyde et fast arbejde til vores studerende medarbejdere efter endt uddannelse.
Bliv en del af “Team ADmire”!
Hvis vi selv skal sige det, er der mange fordele ved at arbejde hos ADmire.
For at få syv gazeller i hus har der været fart på. Der er altid gang i mange spændende projekter, som hver dag er med til at løfte vores forretning og servicen for vores kunder. Vi er efterhånden en del medarbejdere, men vi er samtidig ikke flere end at dit arbejde vil have enorm betydning for den samlede forretning.
Foruden et job med mange spændende projekter, opgaver og gode kollegaer, tilbyder vi dig også en lækker frokostordning, sodavand og kaffe ”ad libitum” – og så elsker vi at holde sjove og hyggelige sociale arrangementer, hvor både billardkøen og træbenet kan blive svunget og smilene er ekstrastore.
Skal du med på ADmire-holdet?
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning og et CV med et vellignende billede til os, hvor du beskriver, hvorfor du og ADmire kunne være et godt match.
Da vi mangler de ekstra hænder allerede nu, søger vi en kandidat, som kan starte hurtigst muligt.
Vi indkalder løbende til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted allerede i dag! Dog senest d. 15. maj 2023. Stillingen ansøges på job@admire.dk – mærk ansøgningen ”Studentermedhjælper, Commercial”.
Du kan også sende din ansøgning via knappen nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen så tag fat i Head of Strategy & Commercial Growth, Kasper Ryt‐Hansen på mail: krh@admire.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
ADmire blev stiftet april 2007 og beskæftiger i dag ca. 80 top engagerede og dygtige medarbejdere. Vi blev gazelle i 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 og er derfor med i en eksklusiv skare af få gazellevirksomheder i Danmark, som er gengangere siden 1995.